Можеби сте забележале дека портокалите и мандарините во супермаркетите секогаш се продаваат во црвени мрежи. Спротивно на тоа, лимонот секогаш се продава во бела, жолта или зелена мрежа. A причината за овој избор на пакување не е случајна.
Имено, мандарините во црвена мрежа, изгледаат попортокалови, посвежи, позрели, попосакувани, и голема е веројатноста дека клиентите ќе сакаат да ги купат. Трговците ги користат истите трикови кога станува збор за лимонот и грејпфрут на кои најдобро им одговараат бели, жолти или зелени мрежи.
Не е случајно што корпите во продавниците се поголеми, а Мартин Линдстром, автор на книгата, која се занимава со трикови на трговците, вели дека благодарение на поголемите корпи, клиентите купуваат 19 проценти повеќе производи.
Еден од начините за зголемување на продажбата е да ги изматите трговците да ги ставите ладилници со млеко и млечни производи на крајот од продавницата, бидејќи ова се производите кои повеќето клиенти ги купуваат секој ден.