Формула 1 болидите стануваат сè побрзи секоја година, а сезоната 2020 не е исклучок. „Auto Motor und Sport“ пресмета дека во 2020 година болидите беа за 0,429 секунди побрзи од претходната година.
Сепак, во 2021 година, трендот може да се промени како резултат на намалувањето на површината на подот, што ќе предизвика намалување на моќта. Одлуката е донесена за да се осигури дека гумите можат да се справат со товарот. „Пирели“ ќе воведе поостри гуми кои тежат 2,5 килограми повеќе, па се очекува тимовите да ги надоместат загубите.
Техничкиот директор на „Астон Мартин“, Ендрју Грин, како и неговиот колега од „Мерцедес“, Џејмс Елисон, не знае кој тим ќе има корист од промените на каросеријата.
– Правилата од 2021 година се да ја постигнат нивната цел, намалување на силата. Сепак, сè уште не сме сигурни кој концепт би имал корист. Можеби регулативите ќе нè погодат повеќе од тимовите со висок заден дел, истакна Грин.
Извршниот директор на „Рено / Алпин“, Марцин Будковски, рече дека тимот нема значително да го промени концептот.
– Тековните правила се посоодветни за автомобили со низок наклон – можеме да го видиме овој тренд. Но, во зима нема да има промена во филозофијата. Мора да работиме приближно под истиот агол како и сега – тој не е голем како оној на „Ред Бул“ и не е мал како оној на „Мерцедес“.
Почетокот на новата сезона во Формула 1 е закажан за 21 март со Гран при на Австралија.