И покрај проблемите во втората половина од годината, Фолксваген забележа нов рекорд на продажба на годишно ниво.
Комбинацијата на успорување на растот на економијата во Кина, трговската војна и новите европски регулативи за штетни гасови, сериозно го оштетија бизнисот на главниот бренд на германскиот автомобилски гигант и се чини дека продолжуваат да генерираат ризици и предизвици и во 2019 година.
Фолксваген продаде 6,24 милиони автомобили во 2018 година, поставувајќи нов рекорд во годишната продажба на компанијата. Резултатот е само 0,2 отсто повисок отколку во 2017 година и е далеку под првичните очекувања на аналитичарите на пазарот. Годината заврши најлошото за светскиот лидер во секторот, при што профитот падна за девет отсто во однос на минатата година во декември.
Во декември продажбата на Фолксваген во Кина се намали за 15,3 отсто, додека падот на годишно ниво е 2,1 отсто – 3,11 милиони автомобили. Кина е најважниот пазар за брендот и такво намалување е за првпат од 1990 година досега.
Главниот двигател на растот на компанијата во 2018 година се џипови, чија продажба се зголеми за 38 отсто. За споредба, договорите автомобили се зголемија за само 0,2 отсто. На светско ниво, џиповите обезбедија речиси една петтина од сите продажби на компанијата.