Едeн од најпрепознатливите брендови во регионалниот фармацевтски бизнис, Галеника во мај го промовираше новиот визуелен идентитет, во согласност со модерната деловна визија на компанијата. Новиот изглед ги одразува трансформациите и инвестициите низ кои помина Галеника од 2017 година, кога стана дел од бразилската Групација НЦ, во која спаѓа и ЕМС – една од најголемите фармацевтски компании во Латинска Америка
Фармацевтската компанија „Галеника“ со нов изглед ги прославува 76. години успешен бизнис во служба на здравјето со производство на продукти и лекови што се значајни за животот. Еден од најпрепознатливите брендови во регионалниот фармацевтски бизнис минатиот месец лансираше нов визуелен идентитет, во согласност со модерната деловна визија на компанијата. Новиот изглед ги одразува трансформациите и инвестициите низ кои помина Галеника од 2017 година, кога стана дел од бразилската Групација НЦ, која ја вклучува и ЕМС – најголемата фармацевтска компанија во Бразил и една од најголемите фармацевтски компании во Латинска Америка. Групацијата НЦ во аквизицијата на Галеника виде можност за вистинско стратешко партнерство што за бразилскиот инвеститор ќе го отвори европскиот пазар.
Возобновувајќи се како регионален лидер кој обезбедува фармацевтски производи дизајнирани за подобрување на квалитетот на животот, во последните две години Галеника мина низ интензивен период на инвестиции и трансформации. Врз основа на традиционалните позитивни вредности на доверба и квалитет, што ја прават Галеника препознатлива во регионот, новиот бразилски стратешки партнер инвестираше во модернизација на компанијата, носејќи иновации на српскиот пазар и во регионот. Во првиот квартал од 2021 година, во споредба со истиот период во 2020 година, Галеника го зголеми извозот во земјите од регионот – Македонија, Босна и Херцеговина и Црна Гора за 147%. Исто така, во соработка со својата сестринска компанија од Бразил – ЕМС, Институтот за истражување и развој на Галеника работи на трансфер на технологија за уште четири производи од поновата генерација на генерички лекови.
Иновативниот начин на размислување бараше промена на визуелниот идентитет на компанијата на начин што ќе ја рефлектира новата модерна Галеника со многу силни вредности како што се интегритет, страст, храброст и одговорност. Новите бои на логото се сина, зелена и розова, а сите заедно прикажуваат дека Галеника е посветена на луѓето и верна на здравјето.
„Сината ја претставува традицијата и посветеноста, истрајноста, квалитетот … наследство кое го негуваме и со кое се гордееме. Зелената е боја на природата, безбедноста и е симбол на здравјето, здравиот раст на кој сме фокусирани, додека розовата е боја на грижата и љубовта, но и на солидарноста. Ова е круната на иновациите што беа донесени во Галеника преку разни и значителни инвестиции во новото производство, деловните стандарди, развојот на вработените, растот на портфолиото, заштитата и одржливост на животната средина, дигиталната трансформација, како и во корпоративните односи и кампањите за производи. Во 2018 година Галеника беше 4-та компанија според уделот на фармацевтски пазар во Србија, а заклучно со 2019 година, Галеника има стабилна втора позиција. Во исто време Галеника останува посветена на луѓето и верна на здравјето “, вели Даниел Јаневски, генерален директор во Галеника, Северна Македонија.
Галеника почна да го применува новото лого на производи што се присутни на македонскиот пазар. Но, воведувањето на логото на пазарот, според генералниот директор Јаневски ќе биде долг процес спроведен во Агенцијата за лекови и медицински помагала – МАЛМЕД.
На македонскиот пазар, Галеника е присутна со различни генерички лекови на рецепт, додатоци во исхраната и козметика, кои се етаблирани како познати брендови, а во блиска иднина се планираат и лансирања на нови производи.