Војводата и војвотката од Сасекс се согласија да не ги користат кралските титули како дел од плановите да се повлечат од кралските должности и да „работат за да станат финансиски независни“.
Дописникот на Би-би-си Џони Дајмонд изјави дека членовите на кралското семејство обично биле ослободени од извршување платена работа, но откажувањето од титулата му дало на парот поголема слобода.
„Секако, откако ќе ја изгубите титулата, веќе не сте кралски и специјални, а вашиот бренд би можел да стане многу помалку привлечен за потенцијалните партнери“, рече тој.
Консултантот за односи со јавност Марк Борковски рече дека дури и без титулата, двајцата „се моќни првокласни јавни личности на свое место, така што ќе привлечат многу внимание“.
Принцот Хари и Меган планираат да поминат време и во Велика Британија и во Северна Америка – и нивниот глобален дострел би можел да отвори многу можности.
Но, како тие би можеле да добијат финансиска автономија и да финансираат за добротворни цели?
Барањето за регистрација на брендот „Ројал Сасекс“ беше поднесено од двајцата во јуни минатата година, во кое се опфатени предмети како книги, календари, облека, добротворни прибирање финансиски средства и кампањи.
Ова ја отвори можноста принцот Хари и Меган да започнат своја линија производи, од шминка до облека.
Но, договорот со кралицата фрли сенка на идејата. Бренд што го користи зборот „кралско“ можеби не е во согласност со нивниот договор да се откажат од кралските должности додека ги величат „вредностите на Нејзиното Височество“.
Новинарката и коментаторка на кралскиот стил Елизабет Холмс вели дека критиката за искористување на кралската врска е ризик во секој комерцијален потфат, додавајќи: „Затоа, мислам дека тие ќе бидат внимателни во врска со ова“.
Дури и ако треба да започнат од нула со името Ројал Сасекс, Холмс вели: „Секој бренд во светот би сакал да работи со нив“.
Без разлика дали станува збор за дизајнерска чанта или рачно плетена капа, секогаш кога Сасексови ќе бидат прикажани со производ, продажбата на тој производ оди до небото.
Но, веројатно не треба да очекуваме 10,5 милиони следбеници на Инстаграм на двојката да бидат бомбардирани одеднаш со спонзорирана содржина и тајно рекламирање, вели Холмс.
Иако кралската двојка има огромна платформа, таа не е ништо во споредба со онаа на Кајли Џенер, која има повеќе од 150 милиони следбеници на Инстаграм.
Ѕвездата на реалното шоу се проценува дека заработува околу 1,2 милион американски долари по една спонзорирана објава.
Може ли Меган и Хари да го следат тој тренд?
Холмс вели: „Мислам дека тоа е нужно вистинскиот пат за член на кралското семејство“.
Војводата и војвотката рекоа дека планираат да започнат со добротворни цели за да донесат „прогресивна промена“ преку „локалните активности и во заедницата“.
Холмс сугерира дека секое трговско партнерство ќе биде врзано за нивното добротворно давање, можеби со секундарна можност за лична корист.
На пример, Меган е покровител на добротворна организација која обезбедува бесплатна облека и обука за интервју за работа за невработени жени и започна своја линија за облека за организацијата.
Иако може да им се дозволи законски да примаат плати од нивните добротворни цели, тоа не е пристап што им служи на некои од нивните веројатни модели.
Хари и Меган изјавиле дека додека изработиле свои планови, тие „ја истражуваат неверојатната работа на многу добро познати и помалку позната фондација“.
Организации како Фондацијата Клинтон, Фондацијата Обама и Фондацијата Бил и Мелинда Гејтс се предложени како потенцијални модели.
Но, Клинтонови велат дека не добиваат плата или не плаќаат преку добротворната организација, Обама не се наведни меѓу највисоко платените службеници на својата фондација, а г. и г-ѓа Гејтс славно ја користат својата организација за да донираат пари наместо да ги земаат.
Бидејќи Меган првпат се стекна со слава како актерка во американска телевизиска серија, можеби не е изненадувачки што некои од првите понуди на двојката потекнуваат од светот на забавата.
Хари веќе се здружи со Опра Винфри за серијалот за ментално здравје на телевизијата „Епл“, кој треба да биде премиерно во 2020 година.
И кога војводата и војвотката ја објавија својата намера да се пензионираат, откриено е дека Меган веќе потпишала договор за позајмување глас во Дизни, во замена за донација за добротворна организација за заштита на слонови.
Главниот директор на содржината на Нетфликс, Тед Сарандос, веќе изрази интерес за соработка со парот. „А кој не би бил? Да, се разбира“, рече тој.
Ова би можело да биде шанса да се следат стапките на Обама, кои имаат потпишано видеостриминг-компанија за снимање документарци и серии на социјални и политички теми.
Сличен договор може да им даде можност на војводата и војвотката да ги истакнат целите за кои се грижат.
Во случајот со Меган, тоа е еднаквост и правата на жените, додека Хари секогаш се залагаше за ментално здравје и грижа за воените ветерани.
Иако парот зборуваше за борба против жестокиот интерес на медиумите во нивните животи, идејата да откриваат повеќе за себе со свои зборови може да бидат попривлечни – и попрофитабилни.
Договорот за книга за 2017 година, потпишан од Барак и Мишел Обама, се смета за вреден повеќе од 60 милиони долари.
Тоа е исто така област за која Меган веќе изрази интерес. Во својот вовед во минатогодишното септемвриско издание на „Вог“, во кое гостуваше како гостин како уредник, Меган напиша за нејзината „Љубов кон пишувањето“.
Пред да се омажи за Хари, таа исто така водеше блог во стил, Тиг, на кој сподели совети за убавина, мода и патувања. Натали Џером, книжевна агентка од Евитас, вели дека парот има „огромна моќ и достигнување“ и дека секој договор со книгата би бил профитабилен.
„Луѓето ги споредуваа со луѓето на Обама и мислам дека е во ред“, вели таа.
Меган е модел за многу обоени жени и млади, додава таа.
„Ние сме во период кога сè повеќе зборуваме за разновидност во објавувањето и постои силна иницијатива да се дојде до поширока публика“, вели таа.
„Ако таа самата требаше да ја објави книгата и да им пристапи на младите луѓе на теренот, предавајќи и одеше во училишта како што правеше Мишел Обама, мислам дека книгата ќе беше огромен успех“.
Друга потенцијална област што може да ја искористи парот ќе бидат говори по празнични вечери и на разни настани.
Џереми Ли, директор на Агенцијата за говорници ЏЛА, вели дека доколку се задржи позитивен профил, двајцата би можеле да заработат суми од шест бројки за секој настап.
Тој предвидува дека побарувачката за вакво нешто би била поголема во САД, каде што Ли вели дека парот би можел да заработи и до 500.000 американски долари по ангажман.
Сепак, тој вели дека компаниите во Велика Британија би можеле да бидат почувствителни на ризикот од влошување на угледот доколку јавното мислење се сврти против овој пар.
Ли предвидува дека британските компании би биле подготвени да ангажираат членови на кралското семејство како говорници само во врска со некои од нивните сопствени добротворни интереси, за возврат за донација од околу 100.000 фунти на нивните добротворни цели – наместо надомест.
Но, во САД интерес би покажал од „секој што сака да направи разлика и има буџет за тоа“, вели тој.