Со логото на СДСМ и со слоганот „Повеќе за сите” утрово скопјани ги дочекаа билборди низ главниот град на Македонија.
Само со мала проверка, како што објавува порталот Курир, може да се заклучи дека традицијата на СДСМ за “позајмување” на политички слогани од други партии и компании продолжува.
Слоганот „Повеќе за сите” пред само неколку месеци го употребува во својата кампања синџирот на супермаркети од Холандија „Шпар”.
Исто така пред 2 години овој слоган го употребил уште еден ланец на продавници „Лидл”.
Во 2008 година СДСМ на изборите искористи лого од фирма за банани, а оваа година од супермаркети.
Останува непознато на што се должи фасцинацијата на оваа партија од фирми со ваков тип на стопанска дејност.