Политички реклами за изборната кампања ќе може да објавуваат 249 интернет портали, 37 телевизии, 35 радија и 11 печатени медиуми. Оваа одлука ја донесе Државната изборна комисија ( ДИК) на 29 февруари на 84 -та седница.

Со усвојувањето на Регистарот на радиодифузери, печатени медиуми и електронски медиуми (интернет портали) се отвора просторот за изборно рекламирање на двојните избори (претседателски и парламентарни) кое го регулира ДИК.

Според податоците на ДИК за платено политичко рекламирање за двојните избори се предвидени 656 милиони денари или над 10 614 000 евра.

ДИК најави дека Регистарот на медиуми кои ќе вршат платено политичко рекламирање и ценовниците ќе бидат достапни на веб-страната на Државната изборна комисија.

До ДИК пристигнале вкупно 333 барања од платено политичко рекламирање за претседателските избори, од кои ДИК им ги одобриле на 37 телевизии, 35 радија, 11 печатени медиуми и 249 портали.

Вкупно осум правни субјекти со 10 портали, еден поткаст и едно радио се одбиени поради, како што се наведува, неисполнување на законските услови за регистрација на медиуми за платено политичко рекламирање.

Против решенијата за одбивање на медиумите кои не ги исполнуваат условите за регистрација за платено политичко рекламирање, незадоволната страна има право на тужба до Управен суд на Република Македонија, во рок од 24 часа од приемот на решението.