Компанијата Галеника е присутна на пазарот веќе 76 години и се смета за регионален гигант во фармацевтската индустрија. Сигурен бренд заснован на квалитет и традиција, многу добро познат на постарите, но и на помладите генерации, исклучително популарен меѓу сите генерации корисници. Во 2017 година, Галеника стана дел од бразилската NC Групација, која ја вклучува EMS – најголемата фармацевтска компанија во Бразил и една од најголемите фармацевтски компании во цела Латинска Америка. Ова беше главната аквизиција на NC групацијата во Европа и резултираше во вистинско стратешко партнерство. Галеника е присутна на пазарот во Северна Македонија со лекови на рецепт, OTC лекови (лекови без рецепт), козметички производи и додатоци во исхраната, вклучувајќи производи за зајакнување на имунитетот.
Галеника претрпе процес на трансформација во компанија ориентирана кон иднината со јасна деловна мисија и фармацевтска компанија со иновативен начин на размислување. Во текот на претходните три години, компанијата мина низ интензивен период на инвестиции и благодарение на тоа се репозиционираше и зазеде високо и стабилно второ место во однос на уделот на фармацевтскиот пазар во Србија. Директниот резултат на новата визија и деловна стратегија резултираше со дополнителен раст на продажбата во регионот – Северна Македонија, Босна и Херцеговина и Црна Гора за 32%. Исто така, Галеника го зголеми своето присуство на меѓународните пазари надвор од регионот со 4 нови пазари и е активно присутна на 14 пазари во Европа, Блискиот исток и Африка, каде што за повеќе од двојно го зголеми извозот.
Вработените се приоритет број еден во Галеника, бидејќи луѓето се основен ресурс на секоја компанија заедно со нивните способности и вештини. Компанијата постојано инвестира во човечки ресурси и создава нови работни места. Галеника посветува посебно внимание на создавање и развој на култура на здраво работно опкружување. Во изминатиот предизвикувачки период за сите луѓе на планетата, тимот на Галеника покажа ефикасност, иновативност и посветеност.
„Визијата на Галеника е да биде компанија што носи иновации, создава трендови и не ги крие своите амбиции со право да ја врати позицијата регионален лидер. Галеника е подинамична од кога било досега и квалитетот на производите и услугите ги исполнува современите барања на пазарот. Остануваме сигурен партнер на заедницата каде што работиме. Нашите инвестиции ќе бидат насочени кон современите потреби на пазарот и потребите на пациентите и потрошувачите, за кои веруваме дека ќе се реализираат преку потенцијалот на нашиот професионален регионален тим“, вели Алма Крилиќ Храповиќ, менаџер за регионален развој на продажба во Галеника.
Стратешката цел на Галеника е понатамошен развој на компанијата и истражување во областа на фармацијата, додека не е исклучена можноста за понатамошно проширување преку аквизиција. Компанијата работи на понатамошно зголемување на производството и продажбата на регионалните и меѓународните пазари. Исто така, се истражуваат иновативни начини за промовирање на постојните производи. Компанијата е посветена на значителен раст на портфолиото – со регистрација и лансирање на пет нови производи годишно во следните пет години. Компанијата е посветена на стратешки партнерства со посебен фокус на регионалниот раст, вклучувајќи го и пазарот на Северна Македонија.
Галеника е посветена на тоа да биде стабилен и сигурен партнер за пациентите и потрошувачите, вработените, партнерите, како и заедницата. Како деловен субјект со долга деловна традиција, кој потрошувачите го паметат и сакаат и чија главна цел вклучува одговорен бизнис и финансиски и социјално работење, Галеника останува посветена на луѓето и верна на здравјето.
* * *
Фармацевтската компанија „Галеника“ е основана во 1945 година. По приватизацијата во ноември 2017 година, стана дел од NC Групацијата (www.gruponc.net.br), која ја вклучува EMS-најголемата фармацевтска компанија во Бразил и една од најголемите фармацевтски компании во цела Латинска Америка. Стратегијата на Групацијата е развој на Галеника како модерна и флексибилна компанија, насочена кон истражување и развој, која постојано работи на подобрување на своите производи за подобрување на здравјето и квалитетот на животот, на задоволство на корисниците.