Железници Транспорт а.д. Скопје ја пушти во сообраќај првата од четирите нови електролокомотиви, откако претходно беше извршена контрла пред испорака кај производителот, кинеската ЦРРС.

Вредноста на една електролокомотива изнесува 2,13 милиони евра, обебзедени од кредит од Европската банка за обнова и равзој (ЕБОР)).

– Локомотивата ги помина сите етстови и добиен е ТСИ сертификат од страна на производителот, како и дозвола за пуштање во сообраќај од страна на Управата за сигурност во железничкиот сообраќај.  Од стран на Железници на РСМ Транспорт направени се тестирања според тендерските барања напругите низ држвава, со што се утврди дека тестирањата го задоволија тендерското барање да повлече 1.600 тони на 17 промили, соопшти Железници на РСМ Транспорт.

Првата електролокомотива беше испорачана во мај, но не беше пуштена во сообраќај, бидејќи, како што образложија од Железници Транспорт, не била пристигната комплетната техничка документација за неа. За да се добие дозвола за пуштање во сообраќај локомотивата  поседува Европски Сертификат за импероперабилност (ТСИ Сертификат) и да биде извршен технички прием на истата, информираа во август од Железници на РСМ – Транспорт.

Генералниот директор на Железници Трнанспорт Орхан Муртезани при престојот во Кина кога се вршеа последните проверки, најави дека до средината на следниот месец во Скопје ќе пристигнат и останатите три локомотиви, согалсно со Договорт со ЦРРС.

Договорот за набавка на четирите електрични локомотиви беше потпишан во јануари 2017 година од претходната власт, од времето на „режимот“ на поранешниот премиер Никола Груевски.