Осум водечки медиумски групи во САД планираат да потрошат околу 115 милијарди долари за филмска продукција во 2022 година. Овие проценки ги направи Фајненшл тајмс врз основа на информации и извештаи од аналитичарите.
Меѓу нив се корпорации како Волт Дизни, Комкаст, Варнер Медиа и Амазон. Ако се земат предвид правата за пренос на спортски настани, вкупната проценка на трошоците се зголемува на околу 140 милијарди долари.
Банката Морган Стенли проценува дека компанијата Волт Дизни ќе потроши 23 милијарди долари за нови филмови и ТВ емисии, а инвестициите во услугата за стриминг Дизни + ќе се зголемат за 35-40 отсто во 2022 година. Платформата Нетфликс има намера да потроши повеќе од 17 милијарди долари за создавање содржина во 2022 година, што е за 25 отсто повеќе отколку во 2021 година.
Како што е објаснето во публикацијата, трошоците се поврзани со загриженоста на медиумските холдинзи за можните тешкотии во привлекувањето клиенти поради тековната пандемија и потребата да останат конкурентни.